منتدى كلية العلوم جامعة المنصورة
قصه حبى Ezlb9t10
قصه حبى Ezlb9t10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تنمية التفكير الإبداعي لطلاب كلية العلوم جامعة المنصورة

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصه حبى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hero Geoman
عضو جديد
عضو جديد
Hero Geoman

قصه حبى Empty
مُساهمةموضوع: قصه حبى   قصه حبى I_icon_minitimeالخميس 25 مارس 2010, 1:52 am

بسم الله الرحمن الرحيم

انا hero geoman

انا فى قسم جولوجيا كنت داخل قسم جولوجيا مش حب فيه بس دخلته وخلاص .مش عارف ابدا كلام ممنين بس هبدا كلامى من اول يوم فى الثانويه .انا دخلت ثانويه ومكنش املى اخش ثانويه كان كل املى اسافر فرنسا بس دخلت ثانويه علشان كنت بحب بنت اسمه (A) اجمل بنت فى عنيه حبتها وانا فى الاعدادى كان حب اطفال لسه بس لما دخلنا الثانويه حبى ليها ذاد وفى يوم فى الاجاز يوم 1\7\2009 قررت بعد ست سنين حب اقوللها بحبك قالتى وانا كمان وهى كانت كمان بتحبنى من ست سنين بس ياخصارا والف خصارا عارفين حصل ايه ليها (ماتت )يوم 25\9\2009 كانت مسافره اسكندريا وحصلها حاثه وماتت انتوا عارفين كنت عامل ازاى من يوم موتها كنت عامل زى الجسد الى من غير روح بس دلوقتى وانا فى قسم جولوجيا فى المستوى الاول حصل حاجه غريبه اوى عارفين ايه حسيت ان روحى رجعت زى ماكانت حبيبتى معايا يمكن مش زى ماكان بس رجعت عارفين ليه لان حصل نفس كل حاجه نفس الجمال نفس العيون نفس الاحساس نفس الاحترام نفس الضحكه نفس الحب نفس احساسى .حاسس ان (a) هى دى وحاسس انى كنت بحبها من زمان من قبل ال6 سنين مش عارف اسرحا بحب ولا يبقى انا بشوف فيها حبيبتى الى راحت ولا يبقى ده الحب بتاعى ماضعشى ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت تردوا عليا علشان اعرف علشان مش قادر اقرر ده حبى الى بيعوضنى حبيبتى الى راحت ولا ده وهم علشا شايف فيها حبيبتى !!!!!!!! ياريت تردوا عليا
mona
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

قصه حبى Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه حبى   قصه حبى I_icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 10:36 pm

اولا لا بد ان تتقى الله فى حبك ولا تظلمها من يكون ده حب عابر ولا تحاول تجرح مشاعرها ولا تعمل كدة الا ما تكون متاكد من حبك عشان ما تظلم ومش كل حاجة الشكل اهم حاجة القلب قصه حبى Icon_biggrin
mahmoud maklad
المديـــر
المديـــر
mahmoud maklad

قصه حبى Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه حبى   قصه حبى I_icon_minitimeالإثنين 29 مارس 2010, 11:58 pm

السلام عليكم

اولا يا اخ هيرو لازم تتأكد انك بتحبها لشخصها مش لشكلها ولو انت زي ما بتقول انت حبيتها عشان شايف فيها
حبيبتك الأولى فأنا بقولك انك كدة مش صح صدقني وراجع نفسك قبل ما تاخد قرارك
لأنك كدة ممكن تجرح شعور البنت دي وده غلط وحرام
وأنا أتفق مع منى في رأيها
https://shabab3olom.gid3an.com

قصه حبى
صفحة 1 من اصل 1